Nieuw restaurant: Ketelbinkie

Op de Wilhelminapier vlakbij Hotel New York heeft sinds kort het nieuwe restaurant Ketelbinkie haar deuren geopend. Voorheen zat hier het nu failliete restaurant Odyssee. Ketelbinkie is gevestigd onder de Montevideo toren, op hetzelfde rijtje als o.a. restaurant Humphrey’s.

Winnie van Dorp en haar echtgenoot Arjan die ook het Ouddorpse ‘Zicht op de Grevelingen’ bezitten, brengen een nieuw concept naar Rotterdam. “Ik vind de horeca te duur”, valt Winnie met de deur is huis. “Met ketelbinkie willen we juist laten zien dat je in een zaak van allure toch voor €9,95 euro kunt eten… een biefstukje, een pannetje mosselen, slibtongetjes, we hebben twintig gerechten op de kaart.” De grote, moderne zaak is de afgelopen vier maanden volledig verbouwd.  “We willen een restaurant neerzetten dat het gevoel geeft dat het er al heel lang staat, met Rotterdamse gezelligheid, het moet een authentieke sfeer uitademen.” Daartoe is een grote mahoniehouten toog neergezet, een metershoge boekenkast met maritieme prullaria, er ligt een stijlvolle marmeren vloer. Het restaurant is verder zo ingericht dat, wanneer het vol is, alle 160 gasten uitzicht op het water hebben.

Ketelbinkie-RotterdamOp een groot terras heeft Ketelbinkie plaats voor 200 gasten. Waar die bij Ketelbinkie hun zuurverdiende geld niet ‘gelijk weer in de Maas hoeven te gooien’ worden zij komende tijd wel heel erg in de watten gelegd. “In april, mei en juni hebben wij op de zondag vanaf 14.00 uur een speciaal arrangement voor groepen van vijftig tot honderd personen”, vertelt Winnie. “Eerst krijgt je koffie met appeltaart. Dan ga je met een rondvaartboot naar de ss Rotterdam en kun je de skyline zien. Die tocht duurt ruim een uur. Bij terugkomst heb je een keuze uit drie hoofdgerechten. Voor het hele arrangement betaal je €24,50 p.p.!”

Bron: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2010/april/14/nieuw_ketelbinkie_

Restaurant Ketelbinkie
Otto Reuchlinweg 1162
open van 11.30 tot 00.00 uur
www.restaurantketelbinkie.nl

 

Nieuw restaurant: Ketelbinkie 5.00/5 (100.00%) 1 vote

52 comments on “Nieuw restaurant: Ketelbinkie”

  1. e.valigora Beantwoorden

    Vanavond 30 mei bij u gegeten. Mooi restaurant,
    vriendelijke bediening, uitstekend eten voor
    weinig geld. Maar, de muziek vonden wij veel te
    hard. Dat was een minpunt.
    Maar komen graag weer eens terug. Succes.

  2. Fam. Oosterdijk Beantwoorden

    Met ons gezin bij Ketelbinkie gegeten en wat een slecht restaurant is dat. Het was werkelijk niet te eten. De inktvisringen dropen in de paneermeel en vet. De biefstuk was zo taai als mijn schoenzolen, de Carpaccio was van een vieze onbestendige kleur en smaakte ook zo. Overal lag een laag stof en het zag er echt niet uit als een net geopend restaurant. De bediening had duidelijk geen ervaring. (de stamper in de tonic stond er op zijn kop in). 4 mensen van ons gezin kregen hun eten tegelijk. De 5e pas na 2 keer vragen een kwartier later. Lekker gezellig. Dit was eens maar nooit meer. Dit bedrijf mag zich geen restaurant noemen. En inderdaad de muziek stond loeihard.

  3. liesbeth Beantwoorden

    Ik wil toch ook even reageren , ook wij hebben hier in dit restaurant gegeten, je kunt ons eigenlijk al vaste klant noemen. Iedere keer eten wij hier heerlijk, een ruime keuze aan gerechten en goed opgemaakte borden. Vriendelijk personeel , die tijd vrij maken voor een praatje ( al zit het restaurant vol) Natuurlijk zal er best weleens een foutje gemaakt worden,maar gebeurd dat niet overal ???? Wij vinden het een gezellig restaurant, waar je goed kan eten voor een zeer redelijke prijs.

  4. Tim Beantwoorden

    Gisteren, zaterdag 11 juni, met 7 personen voor het eerst bij Ketelbinkie gegeten. Wij waren ook geschrokken van de recensie. Bij binnenkomst werden wij leuk ontvangen door het personeel. Natuurlijk is niet elk personeelslid ervaren. Maar iedereen moet het leren. Wat betreft het eten. Dit was gewoonweg GOED. Er viel niets op aan te merken. Wat betreft de muziek. Het was hoorbaar, maar daar was ook alles mee gezegd, dus beslist niet hinderlijk. Wij hadden allen een voor, een hoofdgerecht en een desert. Tussen de recheten door had je voldoende tijd. De gerechten kwamen voor ons allemaal tegelijkertijd en was zeker voldoende. Wij komen beslist nog eens bij Ketelbinkie terug, mede gezien de prijs.

  5. olga Beantwoorden

    13 juni 2010
    Gisteren met z’n zevenen gegeten bij ketelbinkie. Waren wat huiverig na de laatste recensie, maar hadden al gereserveerd. Wij hebben prima gegeten. Geen last gehad van harde muziek, de bediening was prima en gezellig. Het eten was prima voor de prijs. Zeker een adres om nog eens te doen. Zeker een aanrader. Bedankt voor de gezellige avond.

  6. Koos en Anja van der Veer Beantwoorden

    We hebben ons 25 jarig huwelijksfeest met 40 personen gevierd in Ketelbinkie. Het was werkelijk een genoegen! We zijn een week voorafgaand met zijn tweetjes wezen eten om de sfeer (en de gerechten…) te proeven / keuren. In een woord, PERFECT! (dat is ook van toepassing voorwat betreft de prijzen)
    Enig minpuntje wat we kunnen bedenken, was een gebroken koekje bij de koffie..(-:

    Bedankt, en tot gauw.

    Koos en Anja

  7. Dries en Truus Poot Beantwoorden

    Ook wij komen regelmatig bij Ketelbinkie,en altijd gezellig en het personeel spontaan.Het eten is altijd fantastich en iedere keer een ander menu er zijn er tenslotte 20.Wij vinden het dan ook schandalig dat een familie op 9 juni om 11.33 uur alles niet te pruimen vond.
    Zeker niets gewend.Wij blijven zeer zeker komen.Groetjes,Dries en Truus

  8. Hasn en Jeannette van Oosterhoud Beantwoorden

    Beste Arjan,

    Vandaag 17 juli zijn wij bij jou restaurant komen eten,bij binnenkomst voelde je gelijk de leuke ongedwongen sfeer en gezelligheid, we hadden eerst soep besteld en bij de vraag of er een scheutje room in kon is daar gelijk gehoor aan gegeven, leuke jonge bediening en zelfs jij kwam even gezellig bij ons zitten en vol enthousiasme vertelde je over je restaurant.
    We hebben heerlijk gegeten, voor een echt klein bedrag, het voelde als ,,TOEN WAS GELUK HËËL GEWOON SFEER,,

    Na afloop heb je ons nog even het hele restaurant laten zien,en met hart en ziel erover verteld. We vinden je een kanjer van een vent met het hart op de goede plek,wij gaan natuurlijk iederen vertellen dat je hier geweldig kan eten aan de Maas,in ieder geval bedankt voor je gastvrijheid.

    En ons zie je vast en zeker weer terug.

    Véél sucses !! Hans en Jeannette van Oosterhoud

  9. Dini & Peter Huijts Beantwoorden

    Hallo Arjen en alle medewerkers.Gisteren met een gezelschap(23) ter gelegenheid van onze verjaardagen,genoten van het arrangement(varen en eten). Onze gasten waren zeer lovend over jullie gastvrijheid leuke bediening en het heerlijke eten en drinken,het was in een woord geweldig,bedankt hiervoor,nog veel succes en we komen zeker weer gauw langs.
    Dini & Peter Huijts

  10. p.j.olsma Beantwoorden

    Al 2x hier gegeten, weet niet wat mensen verwachten voor 9,98, maar in elk geval geen culinaire hoogstand, dan moet je naar “las Palmas”en dan nog??????. Bij een gemiddelde snackbar ben je dat ook kwijt.het is redelijk te doen,
    Alleen iets meer aandacht voor t terras zou meer uitnodigen(zie humpfrey’s)peuken en lege pakjes op de grond, het is nog niet af, onkruid alle kanten uit de grond, niks op tafel, geen asbak of lichtje en de planten die er hangen, krijgen nooit water. kom op bedrijfsleider een punt van aandacht ennee , ook als je vistrio besteld,verwacht je wel de soorten die op de kaart staan.

  11. fam de Jong Beantwoorden

    Op 4 augustus hier gegeten. Het eten was goed en de bediening ook. Mayonaise komt in een zakje en niet in bijv. schaaltje vonden we een beetje vreemd. De wijn komt niet in een fles als je die bestelt maar in een stenen kan, waarom is dat? waarom niet in een fles? Gaarne reactie.
    Verder prima, zeker prijs/kwaliteitsverhouding.

    • M m kuit Beantwoorden

      24 5gegeten bij Ketelbinkie eten was lekker maar de bediening was erg slecht me n klein dochter van 4 wou een pannenkoek werd niet gebakken en toen het toetje ijs in een kinderbeker bekers waren op dus twee keer een kind van 4 zwaar teleurgesteld we waren erg teleurgesteld allemaal

  12. Thomas Schepers Beantwoorden

    Zaterdag jl. hier voor het eerst gegeten met zijn vieren . Kort en bondig : Top , goede en vlotte bediening , eten was ook prima .
    Verbeterpunten : gebuik bierviltjes , en idd asbakken op het terras zouden niet misstaan .
    Komen op zeker terug .

  13. Jan Doornebal Beantwoorden

    Laatst kort gelunched. Eten zelf was goed, maar het duurde echt ongehoord lang voor de bestelling werd gebracht (meer dan 30 minuten bij een eenvoudige uitsmijter)

    Personeel is vriendelijk, maar bediening kan ook wat vlotter en pro-actiever.

    Kortom, heeft potentie maar er moet nog wel wat verbeteren.

  14. Jessica Beantwoorden

    Vandaag in de middag bij Ketelbinkie gegeten. Bij binnenkomst hing er al een gespannen sfeer. Moesten zeker 20 min wachten tot er eindelijk iemand kwam om te vragen of ze ons konden helpen, terwijl er 4 meisjes achter dezelfde kassa stonden.
    Wij wilden graag iets eten. Er was een aangepast menu, dat werd opgezegd, na een aantal broodjes wisten we natuurlijk al niet meer wat de eerste was. Toen maar een keuze gemaakt uit wat we hadden onthouden. Tot onze verbazing kwam de serveerster een minuut of 2 later met borden spareribs en patat voorbij lopen, terwijl wij alleen uit een paar saaie broodjes konden kiezen. Mijn vriend had een broodje file genomen, maar die was niet meer goed dus een andere gehad.
    Wij vonden het erg ongezellig, hing een gespannen sfeer en het eten was niet lekker.
    Wij gaan hier niet meer terug.

  15. Saskia Beantwoorden

    Vandaag getracht hier te lunchen. Het begon er al mee dat we na 10 minuten zelf de bediening moesten weken, terwijl ze al diverse malen was langsgelopen. Bestelling gedaan: drinken en 12-uurtje. En gevraagd of ze die zooi van onze voorgangers mee wilden nemen. Het ging niet van harte. Na 15 minuten (nou vooruit, het was druk) kwam ons drinken, maar onze lunch kwam maar niet, terwijl mensen die ná ons bestelden hun eten al lang en breed hadden. Diverse malen de bediening gevraagd, zelfs naar binnen gegaan om te vragen hoe het zat. Steeds werd er gezegd: “ik ga het even navragen, ik kom zo bij u”. Je raadt het al: er kwam niets of niemand. Een uur (!) nadat we besteld hadden kwam het meisje (dat duidelijk nog heeeeeeeeeeeel veel moet leren qua bediening. Eigenlijk was ze gewoon onbeschoft en totaal ongeinteresseerd) vertellen dat de bestelling niet door was gekomen. Geen excuses, geen sorry, zelfs geen oplossing, gewoon niets. Je begrijpt dat we weg zijn gegaan en hier nooit meer terug zullen komen! Wat een waardeloze, onbeschofte ballentent!

  16. Mo en Sas Beantwoorden

    Op zondagmiddag in het zonnetje wilden wij wat eten en drinken. Na 5 minuten met vuile spullen op tafel gevraagd of we geholpen konden worden. “Ja dan moet u bij mijn collega zijn”. Tegen haar collega: Kunnen we wat bestellen? “Uhhh.. hja… dat mag”… Kunnen we ook wat eten? Uhh… ja maar de kaart is vandaag veranderd. We krijgen een vodje papier met daarop enkele etenswaren geschreven. Zonder prijzen. Tja.. het was te druk. Na een kwartier kregen we eindelijk ons drinken. Na 3 kwartier vragen naar ons eten, kwam ze vertellen dat het vergeten was. We zijn opgestaan en weggelopen. Waardeloos .. met dit soort personeel kun je snel RTL4 “Dubbeltje op z’n kant zakelijk” bellen. SUcces eigenaar.. van je personeel moet je het NIET hebben.

  17. thea disco Beantwoorden

    dinsdag 12 oktober bij jullie gegeten.
    we hadden ’s ochtends gereserveerd en ’s middags op de site de recenties gelezen.
    waren niet zo best maar je moet het zelf eerst beleven wil je mee kunnen praten.
    we hebben heerlijk gegeten in een heel leuk restaurant, waar de bediening zeer vriendelijk is alleen net iets te weinig waardoor sommige erg lang moesten wachten.
    suggestie misschien 1 persoon bediening erbij.
    het was lekker, leuk en we komen zeker terug.

  18. Steenbergen Beantwoorden

    Wij willen er vandaag of morgen gaan eten maar door de (negatieve) reactie`s een beetje huiverig geworden.
    Waarom reageert de eigenaar niet vaker direct op een negatieve reactie.
    Al eens eerder een uurtje in een ander restaurant moeten wachten, op het bestelde, Als dit vaker gebeurd jaag je toch de aspirante klanten weg ? (ons dus)
    Eventueel een foutje toegeven is toch niet erg? Wij gaan er toch ondanks alle slechte reactie`s binnekort eens eten.

  19. Fam. v Vliet Beantwoorden

    Zaterdag 20 oktt. bij jullie gegeten met 6 personen.
    Er zaten wel mensen,maar het was niet druk.
    Als eerste viel ons op dat de geultjes in de tafel vol zaten met etensresten.
    Toen we iets te drinken besteld hadden, vroegen we meteen om de menukaart. Die zou er aan komen. Het duurde minimaal 10 minuten om de menukaarten te halen. Dit waren er maar 2 ( voor 6 peronen erg onhandig) Later kregen we nog 2 vodjes papier met een menu in het Engels, die niet klopten met het normale menu.
    Onze bestelling werd opgenomen door een zeer onervaren personeelslid. Na een kwartier kwam ze terug en zei ze dat er vandaag een aangepast menu was en 3 personen moesten iets anders bestellen. Daarna kon het lange wachten beginnen. Na 10 minuten kregen de eerste 2 pers. eten. Dit bleek achteraf niet het goede, maar was bestemd voor de tafel naast ons.
    Na 10 minuten kregen de volgende 2 personen eten. De friet was duidelijk gebakken in vet wat al lang geleden ververst had moeten worden.
    Daarna werd soep geserveerd voor degene die het brood al op had.
    Na weer 10 minuten kregen de laatste 2 personen hun broodje. Lekker gezellig zo!
    Wat een waardeloze tent, met onbeschoft personeel, die nog nooit van het woord excuses gehoord hebben. Bij een snackbar krijg je nog betere service.
    Het mag duidelijk zijn dat wij hier nooit meer terug komen.

  20. petra22 Beantwoorden

    afgelopen weekend hier gegeten, het was erg druk, maar werden vrijwel snel geholpen.
    we hebben lekker gegeten, en aardige bediening die de tijd voor je nam, gezellige een praatje maken.
    de bediening liep er vrolijk rond, en had er zin.
    het eten was ook erg lekker.
    zeker een aanrader!
    we komen snel weer terug

  21. loes Beantwoorden

    zondag hier gegeten, we kwamen binnen in een drukke maar gezellige zaak. We kregen een gezellig tafeltje aan het raam…. leuke meiden in de bediening die er alles aan doen om je een leuke avond te geven. Ondanks een grote groep van 70 of zoiets en bezette tafels kregen wij ons eten snel. het eten was goed, lekker en verzorgd. Wij komen zeker terug…..fijn om zo’n restaurant in Rotterdam te hebben

  22. Petra Beantwoorden

    Ben hier al vaker samen met een vriendin wezen eten en het was helemaal top! Leuke meiden in de bedieningen die het iedereen naar hun zin willen maken. Het eten was super lekker en de sfeer fantastisch!. Soms is het restaurant helemaal vol maar dan nog doet iedereen zijn uiterst best en blijft het personeel vriendelijk. Jullie moeten ook begrypen dat deze meiden het ook zwaar hebben en dat zij echt hun best doen iedereen blij te maken ( dit is ook duidelijk aan ze te zien). En de reden dat eigenaar hierop waarschijnlijk niet reageerd is omdat je maar 1 x een reatie kan plaatsen. Maar goed wij zullen zeker terug gaan naar Ketelbinkie, ons krijgen ze er niet meer weg !

  23. Joke van Rosmalen Beantwoorden

    Zit met verbazing de reacties te lezen. Heb het gevoel dat het hier over 2 verschillende restaurants gaat. Mijn vriend en ik hebben hier al een paar keer naar volle tevredenheid gegeten en hebben ook een kerstdiner gereserveerd. De bediening was altijd prima, het eten heerlijk en van vieze tafeltjes heb ik niks gemerkt en ik vind toch wel van belang dat een tafeltje schoon is en zal er dan ook wat van zeggen. Wij gaan met alle plezier met Kerst in Ketelbinkie eten en zullen ook in 2011 regelmatig ons gezicht laten zien!!!!!

  24. dries en truus poot Beantwoorden

    26-12-2010.
    Graag willen wij iedereen bedanken voor de fijne 1ste Kerstavond en vooral de kok(s) die voor het heerlijke 4 gangen diner gezorgd hebben.Dit was een avond om niet snel te vergeten,ook niet voor onze portemonee.Hoe kan je het er voor maken.Mensen nogmaals allemaal bedankt voor jullie fantastiche inzet en ga op deze voet verder!!!

  25. ludie Beantwoorden

    komen net thuis van een etentje bij het ketelbinkie,wij waren uitgenodigt door vrienden,die een kerstdiner voor 4 personen hadden gewonnen,bij radio rijnmond.
    na de reacties hier te hebben gelezen,wist ik echt niet wat te verwachten.
    maar het was echt goed. heerlijk gegeten…….
    vriendelijke bediening…..
    en echt schonen tafels.
    natuurlijk kan er soms iets mis gaan,(BIJ ONS NIET).dus jammer voor die mensen die hier niet tevreden waren,ook kwam ARJAN de eigenaar nog even aan onze tafel,vragen of alles naar ons zin was.dus alles bij elkaar is het ons prima bevallen.

  26. tarik Beantwoorden

    ik was een afwasser bij ketelbinkie.
    het is een fantastische restaurant.
    veel ervaring opgebouwd veel geleerd.
    heb er een half jaar gewerkt.
    ik vond het erg leuk om in zoon mooi en groot restaurant te kunnen werken.
    hele erge drukke restaurant en alle personeel doet heel erg ze best om alle klanten tevreden te houden.
    ketelbinkie heeft een hele goeie kok (paulo) ik smulde altijd van zijn eten.
    tuurlijk kan de biefstuk een keer niet zo lekker zijn er zitten zo’n 250a300 mensen.
    hij heeft ook een hele goeie leerling (ro).
    die kok assistent is, maar wilt doorgroeien als chef-kok.
    dat gaat hem zeker lukken met zo’n doorsettings vermogen en erg leergierig is.
    we hebben ook een hele aardige maar strenge eigenaar (arjan).
    die er alles voor doet om een perfect restaurant te hebben.
    heeft die ook maar er kan altijd wat beter dat is bij elke restaurant.
    de teamleider (louise) is ook een hele aardige vrouw die altijd voor iedereen klaarstaat als er iets fouts gebeurt wat maar een keer in de zoveel tijd gebeurt.
    ik ben gestopt omdat ik altijd al pizza bezorgen wou worden en ik heb mijn certificaat gehaald.
    en ik heb een baan gevonden.
    ik vindt het wel jammer dat ik ben gestopt het was erg erg leuk om te werken met de koks.
    waren echt mijn types.
    altijd lol gehad soms wel kleine conflict gehad.
    dat ging altijd om kleine dingen een uurtje later was alles weer helemaal goed.
    ik raad echt alle mensen om langs te gaan.
    ook al vond je het een keer niet goed er komt regelmatig verbetering.
    door om u meningen te zeggen.
    jah dat was een ongeveer wat ik kwijt wou.
    ik kom zeker af en toe langs.

  27. simone Beantwoorden

    nou als eerste wil ik vertellen, dat ik met kerst heerlijk heb gegeten bij ketelbinkie. de meisjes waren verkleed als kerstvrouwen geweldig.Voor dat ik had gereserveerd had ik de reacties gelezen.. en er klopt gewoon niks van het is een bijzonder restaurant heel erg mooi!! leuke meisjes die ondanks dat het druk is tog nog even een babbeltje maken en vraagen of alles naar wens is wat dat gebeurt niet meer vaak in een restaurant!!!. En het lijkt inderdaad net alof er over 2 verschillende restaurants gesproken word. want er bestaat geen enkele restaurant waar het PERFECT gaat.
    nou dat wou ik effe kwijt

    groetjes Simone&Darren

  28. wim Beantwoorden

    Gisteren bij u gegeten. Niet slecht, maar toch een paar minpunten t.w.: bediening ongeïnteresseerd. Ongevraagd mayonaise bij de patat, waar men achteraf voor blijkt te moeten betalen.Geen handdoekjes op het damestoilet. Wij wilden 9 gambas voor 14,95 bestellen, hetgeen op de website staat, maar volgens de bediening niet was te krijgen en men wilde het verder ook niet uitzoeken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat men iets niet kan krijgen wat n.b. duurder is dan op de menukaart staat (5 gambas voor 9,95) en last but not least men kan bij u niet met een creditcard betalen en dat wordt nergens aangegeven. Voor een restaurant op deze locatie is dat een must. Naar mijn idee zijn de meeste opmerkingen met een beetje goede wil snel te verbeteren. Dat haalt het niveau van het restaurant omhoog.

  29. jennifer Beantwoorden

    wij hebben afgelopen dinsdag 15 maart met de familie bij jullie gegeten het was erg druk leuke zaak en onze gastvrouw die liep de zaak hellemaal in der eentje..!! ze loopt er nog vrolijk bij maakt gezellig een praatje ondanks dat het druk is en ze loopt der benen uit der lijf..wij hebben heerlijk gegeten van het 3 gangen menu.. we hoeften niet lang te wachten alles ging perfect mij complimenten voor de dame die ondanks dat het zo druk was ons tog een leuke avond heeft bezorgd

    groetjes jennifer en familie.

  30. diane Beantwoorden

    ik heb afgelopen woensdag met een vriend bij jullie gegeten.
    niet slecht, alleen biefstuk was een beetje rauw, terwijl er doorgegeven was, dat het medium zou worden gebakken.
    We kregen ongevraagd mayonaise bij de patat, waar men achteraf voor blijkt te moeten betalen.
    wij eten vaak in restaurants, waar de mayonaise gewoon bij het menu zit en je hiervoor dus niet voor hoeft te betalen.
    Toch komen we zeker hier terug.

    groetjes diane

  31. Pauline Beantwoorden

    Na goede berichten, benieuwd naar dit restaurant. Ontvangst netjes, entourage prima. Drankjes werden heel snel gebracht. Na ruim 10 min. zelf een menukaart gepakt. Na nogeens 10 min. werd de bestelling opgenomen. Restaurant was redelijk bezet, maar niet overvol. 50 min. op voorgerecht moeten wachten en daarna 35 min. op hoofdgerecht. Dames en heren vd bediening waren vooral druk met elkaar. Het eten was redelijk. Ik ben echt geen lastige eter, maar de zgn. champignonsaus, was een dikke bruine brij, zonder champignons, waar de friet in lag te drijven. Krijgen sommigen ongevraagd mayonaise bij de maaltijd, wij hadden er om gevraagd, maar niet gekregen. En gedurende de hele maaltijd is er niemand in de buurt geweest om het aan te vragen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring! Na afloop nog met de chef gesproken, die de lange wachttijden verklaarde doordat er 2 personeelsleden ziek waren en een gebrek aan communicatie, maar daar hoor je aan tafel niets van te merken! Laat staan dat je er iets van zegt, want dan ben je een ‘bepaald soort klant”…

  32. patricia Beantwoorden

    zaterdagmiddag hier gelunched,mooie zaak en het eten was goed en zeker betaalbaar. Jammer dat de serveerster meer tijd had voor de computer , dan voor ons.Hebben dan ook een paar keer zelf moeten vragen om een drankje , verder was het prima

  33. lenie Beantwoorden

    wij zijn regelmatig bij u komen eten wat ik jammer vindt is dat je geen keus kunt maken uit verschllende soorten aardappelen en dat er alleen maar een beetje salade geserveerd wordt en dat is echt geen 2 ons groente wat meer keuze hierin zouden voor ons het aantrekelijker maken al zou het wat meer kosten vindt ik dan geen probleem ,je zou die keus moeten kunnen maken ,het moet niet op een snackbar gaan lijken,het moet wel een eet cafe blijven de kok of de bediening !moeten ook de gevraagde gerechten serveren en niet iets anders, hopelijk word daar aan gewerkt dan komen wij graag terug Veder is het een mooie locatie

  34. Jeffry Freling Beantwoorden

    Afgelopen woensdag hier met 3 vrienden wezen eten. Wij begrijpen totaal die slechte recensie niet…. want wij vonden het eten echt heerlijk en voor zo weinig geld is het helemaal top. Wij vonden het zeer gezellig en lekker rotterdams. Wij gaan zeker hier terugkomen en maken er dan weer een gezellig avondje van.
    Tot snel!

  35. ton Beantwoorden

    ik heb afgelopen dinsdag bij jullie gegeten en dat was goed te doen en ik snap echt dat gelul niet van sommige mensen je kan hier goed eten voor wienig geld die mensen die zo zeiken moeten eens bij die lul van een blijker gaan eten dan zijn ze zo genezen daar betaal je gelijk de hoofd prijs en als ik dan ook eens een tip mag geven ALS JE DAAR GA ETEN NEEM DAN EEN FLINK VERGROOTGLAS MEE VOOR JE ETEN TE ZOEKEN EN DAN NATUURLIJK FINK WAT GELD EN IK ZOU ZORGEN DAT JE THUIS EEN GOEDE VOORRAAD ETEN HEB WANT DE NA VREET JE NOG EEN HALF VARKEN OP BIJWIJZEN VAN SPREKEN OF JE GAAT NOG FF BIJ KETELBINKIE ETEN WANT JE ZIT TOCH IN DE BUURT

  36. Sarah Beantwoorden

    Afgelopen zaterdag hebben mijn moeder en dochtertje heerlijk een high tea gehad in ketelbinkie. We hadden nog een groupon bon liggen die was al 3 maanden verlopen ,toch even gebelt en
    De eigenaresse was zo lief ondanks dat ze nu geen high teass meer verzorgen,zou ze toch alles in huis halen en ze lekker verwennen. Zo gezegt zo gedaan ze vonden de hapjes heerlijk, personeel supervriendelijk, en wat ze niet op kregen, kregen ze lekker mee naar huis.Ik vind dit top service!!! Dank je wel ketelbinkiess

  37. Joep Beantwoorden

    Via groupon een bon gekocht. Gereserveerd via de telefoon dat we een groupon bon hadden. Er stond dat er gratis parkeren was, maar overal waar we keken moesten we betalen! Kregen een tafeltje naast de bar en zaten tegen lege vieze glazen aan te kijken. Het mandje stokbrood kregen we niet zoals er op de grouponbon stond, want ze wisten niet dat wij een grouponbon hadden. We vroegen of we een drankje voor de ontbrekende stokbrood mochten maar dit was niet mogelijk, wel konden we een kop koffie/thee na het dessert krijgen maar dit hoorde ook bij onze grouponbon. Het eten duurde redelijk lang voordat het kwam, maar was ok. Daarna nog een toetje genomen en de koffie en thee mochten ze houden omdat onze parkeermeter afliep. Ik zal niet zo snel meer terugkomen naar ketelbinkie.

  38. Wim den Bleker Beantwoorden

    Eind augustus heb ik bij Ketelbinkie gegeten. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer. Het heeft namelijk ruim een uur geduurd voordat de voorgerechten geserveerd werden en vervolgens hebben we, na meerdere keren vragen, nog eens een uur op de hoofdgerechten moeten wachten. Er weden hier meerdere “achtersmoesjes” voor aangedragen, maar daar heb ik als klant geen boodschap aan.

  39. Ravero.sr Beantwoorden

    Wordt een beetje pissig van die negatieve berichten.
    Eten practies iedere zondag buiten de deur dus heel wat zaken bezocht om zodoende een oordeel te vellen. Vandaag weer eens geweest, maar door een grote groep aanwezigen, was er even geen plaats. Maar de eigenaresse dacht even na hoe dit op te lossen.
    En liet door een serveerster een tafel plus stoelen van de boven verdieping halen.
    Als dit geen servise is, dan weet ik het niet meer.
    Ondanks de grote groep aanwezigen, kregen we onze bestelde maaltijd echt niet na lang wachten, maar gewoon nadat we ons eerste biertje net op hadden.
    De meiden zijn vriendelijk en attent, is niks mis mee.
    Voor diegene die op deze site negatief reageren, blijf thuis en kook zelf !!
    Ravero.sr

  40. Sara Beantwoorden

    Gisteren een rondvaart gehad en gegeten bij ketelbinkie, ik moet zeggen ben in veel restaurants geweest en dit was de slechtste tot nu toe !!! de rondvaart was vreselijk !! 1,5 uur kwelling !! het was zo krap dat we allemaal bijna opelkaars schoot zaten…. en dan 5 keer zelfde route varen , je hebt amper een zicht. na 1,5 uur kwelling hadden we zo een honger, voorgerecht smaakloos !!!! nou na een uur kwam de hoofdgerecht, dat qua hoeveelheid leek op een voorgerecht, de vis zwom in room zonder smaal heel flauw !!!! vroeg ik om mayonaise kreeg ik zo een ikea soort mayonaise en moest ik er 1,50 voor betalen !!! we hebben de dessert niet eens uitgezeten, we zijn z.s.m weggegaan en ff langs macdonalds geweest want de hoeveelheid eten dat we daar kregen was ongelooflijk !! dit noem ik een grote belazerij !!! oplichterij

  41. Dorien Cooper Beantwoorden

    Na zoveel slechte recencies toch maar besloten om ons bedrijfsfeest daar niet te geven.
    Afgelopen vrijdag is een collega eens polshoogte gaan nemen en inderdaad smaakloos en baggervet.
    Eigenaar liep ook met een gezicht als onweer.

  42. Martha Beantwoorden

    Gisteren hebben wij een leuke boottocht gehad het was alleen een beetje krap op de boot wat minder mensen meenemen is een aanrader. Wij hebben lekker gegeten en de bediening was attent en vriendelijk.

  43. Joke K. Beantwoorden

    Snap al die kritiek niet. Vandaag met 25 verjaardagsgasten een heerlijke middag gehad. Bediening perfect en erg vriendelijk Leuke rondvaart die op plekjes komt waar Spido nooit komt. Goed en eerlijk eten tegen een zeer redelijke prijs. Een fijne Rotterdamse no nonses locatie. Wij komen zeker terug!

  44. A vsn dam Beantwoorden

    Afgrijselijk slecht restaurant
    Meer als een uur op je eten wachten
    Overal om moeten vragen
    Stokbrood rauw
    kruidenboter gewoon gele boter met een paar groene kruiden
    Tomatensoep niet te vreten
    Hoofdgerecht koud rauwe patat mayonaise vergeten
    Afzuiginstallatie stuk dus blauwe walm in de zaak alle deuren open dus lekker op de tocht zitten
    Drankjes werden gecompenseerd maar die paar euro doen totaal niet de verziekte avond vergeten
    TIP VOOR DE EIGENAAR DIE ZEGT DAT HIJ VOOR 9.95 EEN BEHOORLIJKE MAALTIJD KAN SERVEREN…..MAAK HET 5 EURO DUURDER EN NEEM DAN GOED EN WAT MEER PERSONEEL AAN

  45. Steef Beantwoorden

    Elk restaurant dat espresso serveert zonder water degradeert zichzelf automatisch wanneer als antwoord op mijn vraag om wat water wordt gegeven: ‘dat mogen wij niet geven, u moet dan een flesje mineraalwater kopen’. Kansloze ongastvijheid en misplaatste gierigheid.

    Verder: de gerechten waren wel prima en betaalbaar, maar bijna allemaal te zoet. Voordat wij onze (eenvoudige) lunchbestelling geserveerd kregen, kregen we tot drie keer toe het verkeerde (drankje/gerecht) op tafel. Kan gebeuren, maar alles bij elkaar opgeteld maakt dat ik hier nooit wens terug te keren.

  46. m.lavooi Beantwoorden

    Zaterdagavond 4 juni daar wezen eten met 6 man.
    Het lijkt daar wel een socialewerkplaats.
    Het personeel is brainedood en supertraag.
    Er zijn 2 dames die het leuk doen en volgens mijn alls moeten regelen.
    Het is doodzonde van zo”n mooie locatie.
    Dus ik zegt,nieuw personeel er in (behalve die 2 dames niet).

Laat een reactie achter op wim Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Win een dinerbon
van 100 euro!

Geef jouw mening over 1 van de restaurants die wij hebben gereviewed
en  maak kans op een dinerbon t.w.v. 100 euro

Direct naar de reviews >